czwartek, 11 kwietnia 2013

Wiosenne porządki czyli detoks


Tak się złożyło, że sporo czasu spędzam w pociągach. W pociągach zaś czytam. W ostatniej trasie Warszawa- Bydgoszcz towarzyszyło mi nowe wydanie ELLE.

Muszę powiedzieć, że mocno mnie zdziwił artykuł „Czas na detox” promujący głodówki. Nie jestem specjalistką od „niejedzenia”, ale (tak na zdrowych chłopski rozum) czy zdrowe może być coś, co powoduje „dreszcze, zawroty głowy i nudności”, picie preparatu powodującego „bieganie w kółko do toalety”, oczyszczanie po którym autorka czuła się „słabo (…) zdarzały się zawroty głowy, a nawet wymioty”.

Każdy z tych objawów to efekt innej z zalecanych kuracji, wnioskuję więc, że wszystkie są średnio przyjemnym doznaniem. Czy aby więc na pewno zdrowym? Śmiem wątpić…

Macie jakieś doświadczenia z głodówkami? Może faktycznie warto się przemęczyć kilka dni, a potem cieszyć się … no właśnie czym? Samym tylko uczuciem lekkości czy czymś bardziej wymiernym?

3 komentarze:

  1. Cieszę się że wróciłaś do tego bloga!!!
    Mi niestety wiosenny detoks zafundował wirus. Zdrowo czy nie wiosnę rozpoczęłam od "biegania w kółko do toalety":( Niestety także cała moja rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę częściej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zerkam w to miejsce w sieci czasami i z przykrościom stwierdzam że nowych wpisów brak. Czy to już koniec bloga agataodkuchni?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :)