sobota, 12 stycznia 2013

Oto dom




Ludzie mają różne hobby. Zbieranie motyli, piesze wycieczki, tatuaże... Jeśli jedna powiedziałabym, że wprost uwielbiam usiąść przed komputerem i ... oglądać zdjęcia mieszkań w agencjach nieruchomości, pewnie postukalibyście się w czoło.

Jest jednak jeden bardzo ważny element tych moich sesji- sprzedawane mieszkanie musi być ze Szwecji. Tak moi drodzy, szwedzkie agencje to istne szaleństwo!

Nie ma mowy o bałaganie, niedopasowanych zasłonach czy doniczkach niedobranych do deseniu parapetu. Skandynawia na agencyjnych stronach to dziesiątki idealnych apartamentów, setki inspiracji i tysiące zapierających dech w piersiach fotografii.
 
Tak więc wsiąkłam na dobre w te białe podłogi i przestronne kuchnie, mogę godzinami śledzić pomysły na zabudowę kuchni i ustawienia ławy w salonie. To trochę jak oglądanie domków dla lalek w wersji maxi. Ot, przyjemność dużej dziewczynki :)
 Gdybyście mieli wolnych kilka godzin, zapraszam na moje ulubione strony: Alvhemmakleri oraz Stadshem, na których znaleźć możecie np. takie cudeńka:
 
 
 



 

16 komentarzy:

  1. Nie pomyślałabym, żeby zaglądać na strony zagranicznych agencji nieruchomości...Cóż u nas nierzadko te zdjęcie pozostawiają wiele do życzenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. AaaaAaaa Agata me likey! Dzieki za ten wpis, nie czuje teraz, ze jestem "dziwna" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, te wnętrza potrafią urzec niejednego człowieka. :) Ta olśniewająca biel jest niezwykle elektryzująca.. choć nie wiem czy potrafiłabym utrzymać idealny porządek w białej kuchni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też w wolnych chwilach oglądam szwedzkie wnętrza :) to naprawdę dodaje odwagi i inspiruje :) u nas mówi się raczej, że na biało to nieeee, bo będziesz miała brudno... itp. a tam można ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie w domu postawiłam na biel i jakoś daję radę:) Chociaż inna sprawa, że w Skandynawii naprawdę mniej się brudzi (jakkolwiek dziwnie to brzmi...)

      Usuń
  5. A nie wydają Wam się mało przytulne? Lubię biel, ale tutaj mam wrażenie "chłodu".

    OdpowiedzUsuń
  6. ja polecam taka stronę... jest tu masa skandynawskich pięknych mieszkań na których też m.in się wzorowałam robiąc swoje mieszkanie :-) i biały rządzi!


    http://freshome.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zdjęcia pięknych wnętrz, a takich jak te pokazane na zdjęciach szczeólnie. Najchętniej wstałabym z krzesla, na którym właśnie siedzę i pomalowałabym cały swój pokój na biało!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz rację! są fantastyczne!!! Jedno co mi się rzuca w oczy: drogo... Drugie: wszystkie dość do siebie podobne.. Trzecie: czy oni rzeczywiści żyją w takim porządku, czy to się tak sprząta pod zdjęcia, bo aż mi się wierzyć nie chce;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia są trochę (trochę mocniej?) stylizowane, jak się je często ogląda, widać np. te same książki czy kosmetyki ustawione na półkach. Chociaż generalny styl na pewno jest oryginalny... i taki śliczny! :)

      Usuń
  9. O mamusiu, nie wpadłam na to żeby przeglądać skandynawskie oferty, choć przeglądam polskie apartamenty, ale u nas to raczej nic ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo tak!!!! biel to zdecydowanie mój kolor!!!! nie wpadłabym na to, żeby podglądać i inspirować się zagranicznymi stronami agencji?? dziękuję za stronki. ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja urządziłam swoje mieszkanie tez w stylu skandynawskim bo zakochałam się w tym klimacie. Na swoim blogu tez raczej nudno ale króluje skandynawia. One są po prostu piękne. Nowoczesne ale przytulne i ciepłe mimo, że białe. Też nie wpadłam na pomysł z agencjami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja robię tak samo! bardzo podobają mi się Twoje inspirację, cały pomysł na stworzenie tego bloga jest świetny! miło wiedzieć, że łączy nas więcej niż kulinaria, pozdrawiam!
    Asia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te mieszkania są cudne! Lepsze inspiracje niż te z magazynów o umeblowaniu mieszkania dostępnych w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  14. Są absolutnie wspaniałe, ale jak dla mnie to tylko do oglądania. Nie byłabym w stanie utrzymać w czystości tych białych blatów! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :)